poniedziałek, 8 września 2014

Red Bull 111 MEGAWATT Bełchatów

Długo na to czekałem i się doczekałem. 
Red Bull jak zawsze stanął na wysokości zadania, impreza MASAKRA, organizacja świetna (choć kibiców czasem trudno było ogarnąć), miejscówka miażdży, księżycowy krajobraz, 5 stref klimatycznych ... odlot !
Plujcie sobie w brodę jeśli Was tam nie było - trasa ciekawa choć liczyłem że będzie trudniejsza (a i tak sprawiła wiele problemów, trenować chłopaki na przyszły rok !)
Wycieńczony i szczęśliwy oddaję w Wasze ręce obszerną galerię, wyjazd był owocny co mam nadzieję potwierdzicie, zrealizowałem plan i mam wszystko co chciałem.
Dość gadania, zapraszam do oglądania (galeria nie jest uporządkowana, wybaczcie ale materiału sporo mam i przebrnąć przez to choć przyjemnie, trudno było)

 






























PS: Jeśli podoba się Wam moje spojrzenie na niedzielne wydarzenia, ślijcie numer startowy na jacoppo76@gmail.com, jak będę miał chwilę odeślę Wam foto jeśli Was znajdę ... a mam w czym wybierać :] pozdrawiam.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Swietne zdjęcia! Byłam i potwierdzam każde Twoje słowo - jeden z najlepszych weekendów w moim życiu! impreza, z tych, które zostają w Tobie na całe życie. Mój mąż startował, ale Powaliły go w finale przerąbane sterczące opony, you know what I means ;) złamał klamkę od sprzęgła i po zawodach ;(
Mam nadzieję, że za rok sie widzimy!
p.s. jakim aparatem zdjęcia?
Pzdr, Aga

j a c o p p o pisze...

Dziękuję, canon 40d, 6d i szkieł kilka.